You are currently viewing Wezwałem szybki serwis do biurowego ekspresu

Wezwałem szybki serwis do biurowego ekspresu

 

Najważniejszym urządzeniem w mojej firmie i moim biurze jest nic innego jak tylko ekspres do kawy. Każdy, kto pracuje w biurze, doskonale wie, że bez tego urządzenia nie da się obejść. Jako szef i właściciel firmy jestem w niej zawsze pierwszy. Włączam wszystkie urządzenia, ale pierwszym, które uruchamiam jest właśnie nasz biurowy ekspres. Przy okazji wyjmuję mleko z lodówki i wkładam do niego rurkę prowadzącą do spieniacza. Już po chwili ekspres jest gotowy do użytkowania.

Serwisanci do ekspresu przyjechali w godzinę

delonghi serwis ekspresówZawsze było dokładnie tak jak opisałem to powyżej. Standardowo wszystko przebiegało tak, że zanim do biura przyjechali moi pracownicy to ekspres był już naszykowany do pracy. Potem każdy pracownik robił sobie kawę i zaczynała się w mojej firmie poranna burza mózgów. Wyjątkowy dzień nastąpił kilka dni temu, gdy ekspres nie zareagował na przycisk włączania. Najpierw sprawdziłem przedłużacz a potem bezpieczniki, ale prąd w gniazdkach działał jak powinien. Szybko zorientowałem się, że coś jest nie tak. Spojrzałem na naklejkę na naszym firmowym urządzeniu marki Delonghi serwis ekspresów był tam wypisany wielkimi literami wraz z numerem telefonu. Od razu tam zadzwoniłem i zleciłem błyskawiczne zajęcie się tym tematem. W serwisie zaproponowano mi zresztą taką właśnie opcję, że mogą zainterweniować w ciągu godziny. Nie chciało mi się wierzyć, że można tak szybko dotrzeć do klienta, ale od razu zgodziłem się na taką pilną interwencję. I rzeczywiście, nie minęła godzina jak panowie z serwisu byli u mnie w biurze i już coś majstrowali przy moim ekspresie. Sprawa okazała się tak banalna, że po pół godziny ekspres działał jak nowy. Spalił się jakiś zasilacz wewnątrz i była to po prostu kwestia jego wymiany, co też serwisanci uczynili niemalże od ręki. Za tak błyskawiczną naprawę zapłaciłem dwieście złotych, ale najważniejsze było dla mnie to, że mogliśmy się od razu napić porannej kawy.

Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, żeby w firmie nie działał ekspres do kawy. Całe szczęście, że nasz ekspres cały czas działa bez najmniejszych problemów. Raz tylko w powyżej opisanej sytuacji potrzebowałem pomocy fachowców z serwisu. I powiem zupełnie szczerze, że jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak szybkim serwisem. W ciągu niespełna dwóch godzin od zgłoszenia ekspres w mojej firmie działał już na pełnych obrotach.