You are currently viewing Pyszne migdały kalifornijskie najlepsze dla naszego zdrowia

Pyszne migdały kalifornijskie najlepsze dla naszego zdrowia

Chyba każdy z nas chciałby się cieszyć zdrowiem i dobrą kondycją organizmu przez długi czas. Stawiamy więc na profilaktykę prozdrowotną w postaci aktywności fizycznej. Zwracamy również dużą uwagę na to co kładziemy na swój talerz. Staramy się urozmaicać naszą codzienną dietę i przygotowywać pełnowartościowe, zdrowe ale i przy tym smaczne posiłki. 

Wzbogacenie diety zdrowymi migdałami kalifornijskimi

zdrowe migdały kalifornijskiePrzygotowywanie zdrowych dań wcale nie musi być trudne. Warto skupić się tutaj przede wszystkim na jakości używanych składników. Powinniśmy korzystać z dobrodziejstw lokalnych przysmaków i stawiać przede wszystkim na świeże owoce i warzywa oraz pełnoziarniste zboża. Nie zapominajmy również o zdrowych i smacznych przekąskach oraz dodatkach, które urozmaicą nam posiłki. Do jednych z nich zaliczyć możemy orzechy oraz wszelkiego rodzaju bakalie. Dobrym pomysłem będzie włączenie do swojej diety migdałów kalifornijskich. Są one prawdziwym bogactwem witamin i cennych mikroelementów. I tak, znajdziemy w nich potas, cynk, mangan, żelazo i kwas foliowy. Są dobrym źródłem witaminy E oraz błonnika pokarmowego. Ich regularne spożywanie może przyczynić się do obniżenia poziomu złego cholesterolu we krwi. Wspomagają one również funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego. Obniżają ciśnienie, zmniejszają ryzyko powstania udaru czy zawału. Działają przeciwzakrzepowo. Są doskonałą przekąską dla wszystkich zestresowanych i pracujących umysłowo. Wspomagają funkcjonowanie naszego układu nerwowego, obniżają poziom stresu i wpływają na poprawę pamięci. Dzięki zawartości błonnika pokarmowego mogą być idealną przekąską dla wszystkich osób na dietach odchudzających. Ich spożycie powoduje uzyskanie poziomu sytości, dzięki czemu nie mamy ochoty na inne przekąski. Pamiętajmy jednak, że same w sobie są dosyć kaloryczne. Spożywajmy je więc z umiarem. Kilka sztuk dziennie w zupełności wystarczy. Takie zdrowe migdały kalifornijskie możemy dodawać do owsianek, jogurtów czy sałatek. 

Pyszne i zdrowe migdały kalifornijskie to coś, co warto włączyć na stałe do swojej codziennej diety. Są one doskonałym źródłem cennych witamin i mikroelementów. Doskonale oddziałują na funkcjonowanie naszego układu sercowo-naczyniowego oraz nerwowego. Obniżają poziom złego cholesterolu i regulują ciśnienie krwi.